Až Vám zčerná obrazovka, přejděte na Linux!

Proč používat Linux

pátek 13. července 2007

Dovolená na pendrek

V sobotu jsme si poříďili šťeňátko. Vzal jsem si v práci "mateřskou" dovolenou, týden před a týden po. Zaklapl jsem firemňí počítač a hned prvňí den dovolené se mi opjet objevily zdravotňí potíže z ledna - nechutná únava, nechutné nepolevující bolesti hlavy (protože mám teď taky strašnou sklerózu, tak se o tom určiťe ňegdy rozepíšu, abych na to ňegdy nezapomňel). Vedle toho řešíme rekonstrukci domečku, takže jsem první týden řešil v kolečku postel->telefon->řemeslňíci->postel. Šetřil jsem se, abych mohl v sobotu řídit do Brna pro šťendo a spjet. Pak jsem zase zalehl. No a protože nic nezabíralo (ani ta postel), šel jsem dneska , poslední den dovolené, k obvoďačce. Po jejích slovech, že se jí ta moje bolest hlavy nelíbí a hlavně ta skleňená nemoc ne, tak mi předepsala na zkoušku Zoloft - antidepresivum. Takže je to jasné - stává se ze mňe psychouš.

Žádné komentáře: