Až Vám zčerná obrazovka, přejděte na Linux!

Proč používat Linux

úterý 24. července 2007

Další zabiják času

Travian. Původně jsem si říkal, že je to tahová strategie, která se dá hrát deset minut denně a bude to stačit. Když už jsem ho hrál permanentně 20 hodin, bylo to neúnosné. Hrát na jednom serveru? To nejde. Jednou uděláte na serveru chybu a už si řeknete, že je potřeba začít na jiném, kde už tu chybu neuděláte... No hrůza. Po třech měsících usilovného hraní jsem vlastnil vlastní alianci ( která se dostala z ničeho na 50 místo (a to jsem začal hrát měsíc po startu) a stali jsme se líhní pro nejsilnější multialianci, kterou jsme navíc vyzbrojovali) a na jiném serveru jsem byl hlavním generálem nejsilnější multialiance a třetí nejsilnější aliance (a další servery nepočítám). V tu chvíli jsme začali řešit špiony uvnitř aliancí a navíc se téměř nevyspal, jak jsem čekal na čtyři ráno, až budu moct poslat své útoky... Bylo toho na mně moc. Předání účtů bylo pro mne vysvobozením. Takže: chcete-li hrát počítačové hry, dlohodobé on-line hry jsou sice zajímavé, ale ubíjející.

Žádné komentáře: