Až Vám zčerná obrazovka, přejděte na Linux!

Proč používat Linux

sobota 9. ledna 2010

Připozamrzlá zima

Včera večer jsem jel pro Káťu do lidušky a cestou zpátky jsem mezi Holešovem a Přílepama dvakrát zastavoval (jednou skoro ve škarpě) a oškrabával okno, protože jsem nic neviděl. Všude kupa sněhu, pršelo a ten déšť ihned zamrzal. Protože mi auto stálo asi hodinu na takovém počasí, kompletně mi zamrzlo a s tím i stěrače, takže jsem je nemohl použít - ani se nehnuly. A než se auto tak zahřálo, aby rozumně fungovalo vyhřívání předního skla ofukem, byl jsem doma. Tak jsem jel téměř poslepu, v milimetrových průhledech, kde se na ledu na okně světlo lámalo jenom minimálně, jsem jel podle stop na cestě a popaměti. Auto pak ráno vypadalo asi takto:



Jenomže to nebylo všechno. Tak jsem se dneska ráno probudil a nevěřil jsem vlastním očím. Stromy kompletně obalené ledem! Však se podívejte sami.





Žádné komentáře: