Až Vám zčerná obrazovka, přejděte na Linux!

Proč používat Linux

úterý 10. února 2009

Instalace Lotus Notes na openSuSE 10.3

Dnes jsem se pokusil nainstalovat Lotus Notes 8.0.2 na svůj stroj, kde mi běží OpenSuSE 10.3 Se zlou jsem se potázal:

java: xcb_xlib.c:52: xcb_xlib_unlock: Assertion `c->xlib.lock' failed.


Nelenil jsem a zeptal jsem se bratra Gůgla. Odpověď přišla velmi brzy. Problém je v XIneramě (http://bugs.sun.com/bugdatabase/view_bug.do?bug_id=6532373). Byl. Oprava je dávno venku. Bohužel se nedostala do openSuSE 10.3 Na druhou stranu je zde implementován v Java wrapperu nádherný workaround - stačí zapnout používání "rozbředlých zámků" (IMHO velmi impozantní překlad pro sloppy lock) pomocí LIBXCB_ALLOW_SLOPPY_LOCK=1. A je to.
Tento wrapper se ale nepoužije, pokud si systém sám se sebou veze vlastní JRE - pak vylítne onen problém se zámkem. Takže pro instalaci stačí
export LIBXCB_ALLOW_SLOPPY_LOCK=1; ./setup.sh
a je vymalováno. Snad to někomu pomůže.

Žádné komentáře: