Až Vám zčerná obrazovka, přejděte na Linux!

Proč používat Linux

pátek 25. dubna 2008

IDEA WebService plugin a JDK 1.6

Po šesti letech zkušeností s WASPem (alias Systinet Server for Java) jsem se vrhl do implementace WebServisy, kterou lze nadeployit do JBossu bez nutnosti jakékoli další knihovny. Tak jsem zvolil JavaWS.
Ninstaloval jsem si IDEA WebService Plugin, juknu se letmo na tutorial, zkusim si spustit example webservisu a bac ho:
The exception com.sun.xml.ws.model.RuntimeModelerException: runtime modeler error: Wrapper class example.jaxws.SayHelloWorldFrom is not found. Have you run APT to generate them?
Tak to jsem teda čuměl jak puk. Řeknu si No nic, ask Google. Googlil jsem hodinu, prošel jsem si dokumentaci k JavaWS, JBoss WS, Idea Webservice Plugin. Jediné, co jsem našel, že všem fungovalo, bylo nastavit java.endorsed.dirs na adresář s javaws dodávaný k IntelliJ IDEA. Furt nic. Zkoušel jsem už různé obskurní řešení typu @WebServiceProvider, ale furt nic. Nakonec jsem našel toto naprosto triviální řešení.
By default generuje JavaWS ve formátu WRAPPED, ale já po něm požadoval chování BARE. Stačí tedy nastavit:
@SOAPBinding(parameterStyle=ParameterStyle.BARE) a je po ptákách.

Žádné komentáře: