Až Vám zčerná obrazovka, přejděte na Linux!

Proč používat Linux

čtvrtek 24. dubna 2008

SMTP-AUTH Postfixem na OpenSuSE

Nějakou dobu jsem se odhodlával k rozchození kryptovaného SMTP-AUTH na mém (lépe řečeno našem společném s Maťkou a Michalem) serveru. Při představě rekompilace a rekonfigurace postfixu, který tam bez potíží běží už pár let a je to poměrně důležité místo, navíc bez možnosti ho otestovat jinde v ostrém provozu, mě celkem šimralo v okolí žaludku.
Chystal jsem se postupovat podle HOWTO od Patricka Ben Koettera. Všechno jsem si nachystal, když tu mne osvítil já nevím kdo a napadlo mě ještě chvilku Googlit. A vygooglil jsem pravou perlu: OpenSuSE 10.2 Perfect Setup od falka.
Tato stránka krok za krokem přesně popisuje co dělat, když chcete rozchodit OpenSuSE 10.2 box jako ISP/hosting server. Sqělé počteníčko! Dík, falko!

Žádné komentáře: