Až Vám zčerná obrazovka, přejděte na Linux!

Proč používat Linux

pondělí 14. dubna 2008

Sláva našim výrobkům

Musím se přiznat, že článek (Ne)Qalita v běžném životě jsem napsal hlavně qůli článku tomto jako kontrast.
V sobotu jsem byl nakupovat. Nejdřív jsem si koupil stálici na trhu obuvi, české boty Prestige (tzv. prestižky). Už jsou to moje čtvrté. A nedám na ně dopustit. Lehoučké, pohodlé, kožené, na běžné nošení i na sport, do lesa a klidně i do bláta, dobře se v nich řídí, prostě úžasné boty. Navíc vyráběné v mém rodném Zlíně, bývalém městě obuvi. 889,- za takové boty opravdu není moc.
Rozradostněn touto koupí mne do malého obchůdku v Holešově se sportovním, převážně turistickým sortimentem, zavedla touha pořídit si nové gatě. A mám je. Manželka tam objevila pro mne krásné tričko (jak jinak než s tučňákem :-D ). Pěkně vypadá, perfektní materiál, kvalitní vypracování, větrací vsuvka v podpaží, prostě něco pro mě. Když jsem ho platil, nečekal jsem, že s ním doma zažiju milé překvapení.
Doma jsme totiž začali studovat visačku. Jenom mimochodem uvádím, že byla k tričku přivázaná špagátkem. První, co mne zarazilo, byl název firmy: Bemaniax. Ano, má to znamenat Be maniacs :-) . Pak jsme četli dál. Dozvěděli jsme se, že tato česká firma dělá limitované edice triček, takže málokdo bude chodit ve stejném jako já. Dále jsme se dozvěděli, že tričko bylo vyrobeno tak, aby nezatížilo životní prostředí.
Největší pecku jsem si schoval nakonec. Cituji: Tento výrobek nevyrobila čínská holčička.

Žádné komentáře: