Až Vám zčerná obrazovka, přejděte na Linux!

Proč používat Linux

neděle 13. února 2011

Jak nastavit GMail jako výchozí mailer pro mailto: v Google Chrome

Postupně přecházím na svět Google+Linux. Pořídil jsem si Android, na Ubuntu používám jako výchozí prohlížeč Google Chrome, poštu čtu na GMailu, Kalendář mám v Google Aps, dokumenty tam začínám mít také. Jenom mne pořád štvalo, že se mi při kliknutí na mailto: vždy spustí evolution místo otevření GMailu. Ale to je již minulostí.
Hledal jsem v nastavení, jestli mi to neumožní, nic. Trochu jsem Gůglil a našel jsem rozšíření, které to umí. Kde stažení je zde: https://chrome.google.com/extensions/detail/dgkkmcknielgdhebimdnfahpipajcpjn .
Instalace jednoduchá, funkcionalita perfetní.
Třeba to někomu pomůže.

2 komentáře:

David řekl(a)...

Měl jsem podobný problém - už nemám :-) Díky za jednoduché, rychlé a funkční řešení.
David

Nelly řekl(a)...

Konecne som si vedela nastavit maily, dakujem. Super pomocka. Patrala som uz treti den, ze co s tym.