Až Vám zčerná obrazovka, přejděte na Linux!

Proč používat Linux

středa 28. května 2008

Aprílové vydání TheServerSide, ale 28.května

Když jsem dnes dostal mailem sčot TheServerSide, trošku jsem si ho procházel. Po přečtení tohoto článku jsem došel k názoru, že se musí jednat o aprílový žert. Joseph Ottinger, editor TheServerSide na plný úvazek, píše, že bez schopnosti rozpoznávat sémantiku kódu půjde Java do kytek. A na čem to dokazuje? Uvádí příklad rozhovoru:
P:To, co bych chtěl, je x.contains(y)

G:Jasně, je jedna metoda v Collection API, která, myslím, dělá to, co bys chtěl.

P:Ale moje kolekce se nejmenuje x!

Představa autora je taková, že někdo si stáhne z webu kus kódu (v tomto případě příklad na použití contains(), cut&paste-ne ho do svého a Java sama nějak automagicky pozná, co vlastně měl na mysli!
Proto jsem použil akronymy G jako Guru a P jako Pitomec.
V diskusi ke článku je jeden příspěvek, který naprosto přesně vystihuje situaci:
Jasně, Java půjde do kytek, protože mi každé ráno sama od sebe neuvaří kafe...


A na závěr to nejhorší. Tento článek má odkaz v mailu, který mi přišel! Na hlavní stránce! Pokud takto má vypadat qalita článku tohoto serveru, tak buď si z lidí vystřelili, nebo je tu úpadek jak prase.

PS: Chtěl jsem odpovědět na příspěvek. Použil jsem své platné přihlašovací údaje. Dostal jsem Invalid username/password. Nechal jsem si poslat email přes Forgotten your password?, došly mi stejné údaje, jako jsem zadával. Zadal jsem je znovu přes C&P a bác ho - pořád invalid username/password.

Žádné komentáře: