Až Vám zčerná obrazovka, přejděte na Linux!

Proč používat Linux

čtvrtek 15. května 2008

Jak jsem se zasmál při dotazu na hotline

Myslím, že fšichni znáte onen otřepaný fór o jednom středisku podpory. Ale pro neznalé:
Pilot malého letadla se ztratí v mlze. Jak tak letí, vynoří se mu po pravici výšková budova. I začne létat kolem ní a zavolá: "Haló. prosím, kde to jsem?" Odpověď zní: "V letadle." Našež se pilot zaraduje, namíří si to na jihojihozápad a šťastně přistane na svém mateřském letišti. Jak je to možné? Jenom v RedMondu mohl na svůj dotaz dostat pravdivou, leč naprosto nicneříkající odpověď.


Ale teď mám lepší fór.

Před deseti dny jsem řešil problém, jak dostat dvě aplikace, které jsme si koupili, do jednoho TomCatu. Bohužel jedna z nich (ZyXEL Vantage) používá ohákovaný TomCat, takže do něj nejde nadeployit aplikace s jiným jménem než ROOT a vrts (fakt, nekecám) a tak jsem na hotline k druhé aplikaci (Passport od ComInfa) odeslal dotaz, co je potřeba zařídit proto, aby fungovala aplikace na jiném portu (triviální přechroustnutí na jiný port nezabralo). Do dnešního dne jsem nedostal odpověď.
Tak jsem se rozhodl, že jim napíšu znova (třeba jim to skončilo mezi spamama, kdo ví). Omezil jsem se na co nejméně obecných slov, použil pár IT Termínusů Technikusů, abych se fakt ujistil, že to spam-filter neodchytí. A odeslal.
V mžiku jsem měl zpátky odpověď. A její útržky se zaiksovanými osobními údaji si musíte přečíst, to se jinak nedá:
Dobrý den,
děkuji Vám za Váš email.Momentálně jsem mimo kancelář a nebudu tak moci zpracovat Váš e-mail. Učiním tak co nejdříve to bude možné, nejdříve však 20.5.2008. V případě neodkladné záležitosti kontaktujte prosím mého zástupce xxxxxxxx na tel. čísle +420 6xx xxx xxx. Vždy je Vám také k dispozici Hotline na emailu hotline@cominfo.cz či na stejném telefonním čísle.


Pokud si o tom taky já myslíte své...

Žádné komentáře: