Až Vám zčerná obrazovka, přejděte na Linux!

Proč používat Linux

středa 28. května 2008

Zdravotnictví - noční můra

Přiznám se, že jsem si o reformě zdravotnictví myslel své, ale řekl jsem si, že nějak bylo a nějak bude. Ale po přečtení tohoto článku se mi zježily vlasy hrůzou na hlavě. Chápu, že Britské Listy už dávno nejsou tím, čím bývaly před jedenácti lety, kdy jsem jako přílohu Neviditelného Psa pravidelně čítával, a že článek obsahuje spoustu účelových žvástů, ale vzájemné propojení oněch lidí a firem s Ministerstvem zdravotnictví by měla posoudit moc soudní, protože tady se jedná o střet zájmů jak kráva.

Velice pikantní je pak na stejném serveru obsáhlé vyjádření vedoucího tiskového odboru České Lékařské Komory pana Michala Sojky. Je také dobré si k celému tématu prostudovat web České Lékařské Komory.

Posouzení nechám na Vás. Ale já asi půjdu stávkovat.

Žádné komentáře: